Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour

NEW JOURNAL YAAAAAAAAY

Journal Entry: Sun Aug 4, 2013, 1:17 PM


I wanted to do so much more for the journal skin, but due to sucking at coding and needing more practice this will have to do. :lmao:




:dummy: WHAT DO YOU THINK? IS IT OKAY? I TOTALLY NEEDED A NEW ONE. MY LAST ONE WAS.... WAAAAAAAAAAY TOO OLD!!!!




I'll add more stuff to it another time. :stare: lmao.








P.S... What should I do for my next deviation? :paranoid:





- Marilyn :cookie: :heart: :cookie:


  • Mood: Tired
HAI! :dummy:



So... I have a lot of explaining to do, I know :paranoid: haha! Where do I start? So I broke my tablet pen and my mouse is hardly working, so due to that I haven't been able to draw. Since graduating from college and having my job shut down, I am homeless.... okay I'm not LOL but I have been struggling with money as I live on my own, so buying a new tablet pen or even a mouse wasn't possible. Then my internet had been cut off for ages and I tried to sort that out :noes: so yes, due to those reasons I wasn't as active as I should've been, Mar is so sowwyyyyy. <3



HOWEVER!!!



I scrapped a bit of money each week and was able to afford a tablet pen again just recently! THANK GOD! Plus my internet is semi-fixed. Therefore, expect artwork soon again! SO SOON... SOON SOON SOON LIKE A SPOON ON THE MOON :'D (WHAT)

Plus I was at a job interview and I have an acting audition for an independent film next week; meeting the writer before just to up my chances. So yes, hopefully those will go well. But most importantly... I AM NOT DEAD! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :dance: :boogie:





I love you all for the support, thank you! I will be arranging a contest soon, and perhaps give free artwork away to regular users who comment and fave my artwork and journals... just as a random prize give away each month. But we'll see! SO STAY TUNED AND LETS STAY ACTIVE TOGETHERRRRR UNDER THE WEATHERRRRR OHHHH YEEEEEEEEEEEEEEAH :music:





P.S, I haven't forgotten about your 800k prize picture as well, LillyTheSeedrian! Once it's drawn I might just attach it to my journal for awesomeness! :heart:
  • Mood: Affection

ASK ME ANY QUESTION YOU LIKE!

Journal Entry: Thu Jul 12, 2012, 5:30 PM


:paranoid: GO GO GO.... I'M SCARED NOW....





:cookie:

-
  • Mood: Affection

Oh mai God... Imma Bak Fur Gd?!

Journal Entry: Sun Jun 24, 2012, 5:00 PM


I'VE FINISHED! THREE OF THE MOST STRESSFUL AND AMAZING YEARS OF COLLEGE AND I'VE GRADUATED! AND PASSED EVERYTHING! WOOOHOOO!!! IN YOUR FACE, SHAKESPEARE!!! :faint:


... Oh hai, and I'm back after so long too. WOOOOO! :D WAS I MISSED? TELL MEEEEEEE. :sniff: :lmao:




Ugh! Everything is so old, even my ID! Things must change quickly around here!!! ¦') I missed drawing so much! I focused 3 years of my life on acting, now it's time to go back to my most passionate hobby. <3 WOOP WOOP! :love:






Oh, and uh... just to let you guys know... MY 800,000TH PAGE VIEW IS CRAZILY CLOSE! CATCH IT, PRINT SCREEN IT AND NOTE ME THE EVIDENCE AND I SHALL DRAW YOU A WINNING PICTURE JUST FOR YOOOOOU! GO GO GO!!! (I never even realised until now!)

... AND COOKIES!!! OBVIOUSLY DUHHHH. :cookie:





:heart:

  • Mood: Affection

I SAW THE LIGHT....

Journal Entry: Sun Oct 2, 2011, 7:06 PM


SORRY, I TOTALLY DIED. GOD BROUGHT ME BACK TO LIFE... AGAIN. HE'S SUCH A COOL GUY, GIVING ME ALL THESE CHANCES TO LIVE AGAIN. LMFAO. :'D



I HAVE MOVED OUT INTO MY OWN APARTMENT NOW! I feel so... MATURE, INDEPENDENT, SUCCESSFUL, READY, ORGANIZED, RELIABLE, LOGICAL AND SUSTAINABLE.... Okay I lied. I feel lazier than ever before BUT OH WELL. LOL.



Also! This is my last year at college for acting, so it has been rather tough these past few weeks :noes: so they haven't gave us any time to DO what WE wanna do. The work we're given goes on throughout weekends as well.... IT SUCKS!! AHHHHHHHHHHH!!!




But anyway... THANKS TO ALL THE COOL PEOPLE WHO HAVE WATCHED, FAVED AND COMMENTED ON ME AND MY WORK. YOU GUYS ARE AWESOME! :meow: Totally just had to say that.





:heart: LOVE!!

-
  • Mood: Affection

I got a DD! :'D

Journal Entry: Sat Aug 20, 2011, 6:46 AM


... Well... yesterday I did, but I wasn't on as much as I was dealing with things offline. :lol: (DD = Daily Deviation)


:pointr: Got Facebook? by InvaderMar :pointl:




:love: Thank you so much to BurgerBunny for suggesting it and WDWParksGal for featuring it!! And an extra thanks to those who left nice comments, fave'd it and/or watched me. You guys had made my day! :heart: :cookie: :heart:






And, well... I also got bashed by a few users because they didn't like the fact I got a DD. "This is not funny!" "The anatomy is all wrong!" "This doesn't deserve a DD!" :noes: How amusing. I didn't even ask for a DD so why bother getting angry at me for it or start bashing my artwork? :O_o: U mad? Srsly. Lmao.








-- Marilyn :heart:

-
  • Mood: Affection

OMG 2 days...

Journal Entry: Tue Aug 16, 2011, 5:52 PM
  • Mood: Wow!


... Until I move out into my own wee apartment! :excited: EEEEEEEEEE!! This is how I feel about it:

:pointr: Happy
:pointr: Relieved
:pointr: Scared
:pointr: Excited
:pointr: Worried
:pointr: Curious
:pointr: Free
:pointr: Alone





So in conclusion... words can't express how I feel! I move into it this Friday. I have been waiting for over 2 years for this day :happycry: SO THIS IS WHY I HAVE BEEN VERY BUSY!!!




So until I move in I will need to sort billions of things as I ALSO start college next week :noes: AHHHH! I will make it up to you guys! But in the meantime... wish me luck! :dummy: Lmao.






:heart: :cookie: :heart:

-

Got FACEBOOK?

Journal Entry: Wed Jul 27, 2011, 6:39 PM
  • Mood: Wow!


MAR USES FACEBOOK NAO :dummy: If you want to keep up to date with what I'm doing, eating, drawing, sleeping, cookies... then ADD ME :love:



... BUT ONLY IF I GET FACEBOOK LOVE. :paranoid: :giggle:






:heart: :pointr: www.facebook.com/profile.php?i… :pointl: :heart:

-

COMPLETE THE SENTENCE

Journal Entry: Sat Jul 23, 2011, 2:57 PM
  • Mood: Wow!


My name is _________ and I have a/an _________ accent. In my spare time I enjoy _________, _________ and _________. My favourite food is _________ and usually have a drink of _________ with it. I am in love with _________. I am usually crazy when I _________ and I am usually described as _________ and _________.




MY VERSION :-

My name is Marilyn and I have a Scottish accent. In my spare time I enjoy drawing, hanging out with friends and surfing the internet. My favourite food is COOKIES and I usually have a drink of milk with it. I am in love with COOKIES. I am usually crazy when I drink and I am usually described as ditsy and random.





GO GO GOOOOOOOOOOOOOO!! :'D

-

I MISS YEW GUYZ :O

Journal Entry: Fri Jul 15, 2011, 6:14 PM
  • Mood: Wow!


RIGHT.



HAI PEOPLEZ!!!!!!!! :meow:





So, not only did I notice that I haven't updated my journal for the past 3 months, but crazy things have happened since then. :o






Let me list them here:-

:bulletpink: I got a new laptop :dummy:
:bulletpink: I finished my first year of college and passed everything :excited: WOOOOOOOO
:bulletpink: I have my own place now!! OMG!! AHHHH :happycry:
:bulletpink: I.... have no money. WHAT-SO-EVER. And due to no one giving me a job I have absolutely no money payments coming in for me, so that's put a huge strain on my life (especially now getting my own place) BUT IT SHOULD BE SORTED... SOON... HOPEFULLY... NOT REALLY :C






But yes... a LOT has been happening which is why I have been so inactive (SEE, GOOD EXCUSE THIS TIME LMAO). But I need to submit more art. And I will. And I will also start taking commissions again whenever as I need money to survive... not fun :noes: (WELL THE COMMISSIONS ARE FUN BUT HAVING NO MONEY ISN'T, BUT... oh nevermind)



SO ANY IDEA WHAT SORT OF ARTWORK YOU WOULD LIKE ME TO DRAW? Oh, and....















COOKIEEEEEEEEEEEEEEEEES <333333333333333333333333333333333 :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

-

NO LAPTOP :C

Journal Entry: Sat Apr 23, 2011, 9:06 AM
  • Mood: Wow!


HAI PEOPLEZ :meow:!!!!!





I have no laptop for 2 weeks now AHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! 'Cause it melted my charger ROFL WTF? So it's away getting repaired. I'm using my mum's in the meantime lmao. :paranoid: (I hope I don't lose my artwork I was working on for people :()



Plus college is nearly over, which means I can work more on my artwork!! :meow: YAY!!!!!!!!




And and and and and and COOKIEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!


So.... if I don't reply to comments as quickly as I usually do, ya know why.... D: SUCKS







ANY QUESTIONS YA'LL WANNA ASK? DON'T BE SHY!!!!!!! MAR IS HERE TO HELP (ROFL) :meow: :meow: :meow: :cookie: <33333333333333333333

-

AHHHHH INACTIVENESS BURNS

Journal Entry: Thu Mar 3, 2011, 2:02 PM
  • Mood: Wow!


I'M SO SORRY FOR BEING INACTIVE AGAIN. :noes:



SHFKHDSFDJSFHDJKFDJHFDHF



I've been so busy with college it's crazy. I should be sleeping right now but FOOK EET. :lol:





I still remember to get art done.... sometime.... if I get free time at ALL. Like the 700k prize pic and whatnot.






COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!! :cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie:[Cookie][Cookie][Cookie][Cookie][Cookie][Cookie][Cookie][Cookie][Cookie][Cookie]

-

THE 700,000TH PAGEVIEW... HAS BEEN CAUGHT!

Journal Entry: Mon Jan 10, 2011, 4:52 PM
  • Mood: Wow!


HEY PEOPLE WE HAVE A WINNEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!



CONGRATULATIONS TO Kiaraluvschocolate FOR CATCHING MY 700,000th PAGEVIEW!!!! Here's the screenshot they provided:-



:heart::heart::heart::party::dance::boogie::excited::cake::dummy::giggle::aww::meow::heart::heart::heart:


THERE HAS BEEN A PROBLEM


There was TWO THREE winners, Kiaraluvschocolate, PsychoticTurtle AND SinIxto who all caught it, but... PsychoticTurtle... you were meant to comment on my past journal here before you participated babe. I AM SO SORRIES. D: D: D: <3333333333333333 (their screenshot: dl.dropbox.com/u/1410402/EEEEE…

UPDATE!!!:- SinIxto ALSO CAUGHT IT ROFL. But she commented after Kiaraluvschocolate did, so they still win. I'M SO SORRY HUN!!! BUT THANK YOU SO MUCH FOR TRYING!!!!!! <33333333333 (screenshot from them: xxsinuchihaxx.deviantart.com/a…




For those who tried their best to catch it, got close or PsychoticTurtle themself <3...




WELL DONE FOR EVEN TRYING!!! HOLY CRAP MY PAGEVIEWS WENT SO CRAZY THAT THOSE WHO ARE AMAZING AT CATCHING PAGEVIEWS DIDN'T EVEN WIN THIS TIME. I can't believe how crazy it went, but there ya go!!!



Please let me know what ya'll got any way! If I have time at all (I can't promise this but...) I will make a sketch of those who got close to it, seeing as everyone tried. :meow:




YAAAAAAAAAAAAAAAAY (there will be another one another day, so don't worry) :glomp::hug::smooch: <33333333333333333333333333333333

-

<3333333333333333333

Journal Entry: Thu Jan 6, 2011, 12:29 PM
  • Mood: Love


Hey peeps :dummy: I just want to give a HUUUUUUUUUUUUUUUUUGE THANK YOU to EVERYONE who commented on my journal and my page wishing me a Happy Birthday! That was so nice of all of you!!! :love:



I actually did nothing anyway LOL. Just... college work. YAY *sarcasm*. Oh well. Arranging a night out for it anyway :meow: SUCCESS!!!11one





SO I LEIK TTLY LEIK LUV KEWKKIES N I WNT U RITE NAO PLZ KTHX YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEA ... cheese. :o








omg my 700,000k pageview is hella close now :paranoid:

-

OKAY IT'S MY BIRTHDAY NAO

Journal Entry: Mon Jan 3, 2011, 4:18 PM
  • Mood: Cheerful


WELL IT JUST WENT PAST AFTER MIDNIGHT HERE, SO TECHNICALLY IT IS. SO DON'T ARGUE. :C LMAO.





... :blush: I'm officially an adult! YAAAAAAAAAAAAY and NOOOOOOOOOOOOOO!!! :lol:







:cake: :cookie: :party: :dance: :boogie: :heart:

-

GUESS WHO TURNS 20 TOMORROW?

Journal Entry: Sun Jan 2, 2011, 12:46 PM
  • Mood: Nervous


:paranoid:





:sniff: I WILL NO LONGER BE A TEENAGER!!!!!! I'M GETTING OOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD!!!!!








Also... SO CLOSE!!! :excited:

-

WIN A PICTURE FROM MEEEEEEEEEEEE!!!

Journal Entry: Tue Dec 28, 2010, 6:34 PM
  • Mood: Joy


YOU HAVE TO LEAVE A COMMENT ON THIS JOURNAL IF YOU WANT TO PARTICIPATE!! (SAYING SOMETHING LIKE... 'I'M PARTICIPATING' OR WHATEVER). If you don't, you wont have a chance of winning. Plus, if two people catch it, the first person to comment here wins the picture instead. SIMPLE NO?




Even though it's the holidays, I'm having horrible artist block. So... <UPDATE> if you catch my 700,000th pageview you will win a picture from me! :excited: </UPDATE>



OMG IT'S GETTING SO CLOSE LOL! If you do, take a screenshot and send it through note to me. YOU DON'T HAVE TO BE A WATCHER, JUST COMMENT AND YOU'RE SORTED!!





I know I already made a journal about this before but this is just a better and more updateded one LAWLS




I MIGHT MAKE QUICK SKETCHES FOR THOSE WHO CATCH NEAR IT :paranoid: MAYBE.
GOOD LUCK!!! :cookie: :heart: :cookie:

-

MEEEEEEEEERRY CHRIIIIIIIIIIIIIIIIIISTMAS!!!11one

Journal Entry: Fri Dec 24, 2010, 6:28 PM
  • Mood: Jolly


YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY


Lol it's after midnight and I haven't slept yet but Imma make a journal anyway



LOL SANTA AINT GETTING ANY COOKIES FROM ME THAT'S FOR SURE >:CCCCCCCCCCCCCCC
:cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie::cookie:





OMG SEASON TO BE JOLLY FA LA LA LA LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA






:santa::heart::star: :iconletter-mplz::iconletter-eplz::iconletter-rplz::iconletter-rplz::iconletter-yplz: :star::heart::santa:
:santa::heart::heart::star::star: :iconletter-xplz::iconletter-mplz::iconletter-aplz::iconletter-splz: :star::star::heart::heart::santa:

-
  • Mood: Confused
I WAS TOLD TO WRITE A JOURNAL ABOUT FAILURE, SO I WILL.




BASICALLY, YOU NEED TO MAKE A LIVING FOR YOURSELF. IF YOU DON'T, YOU FAIL. YOU HAVE TO BE HAPPY, IF NOT, YOU FAIL. YOU HAVE TO INCLUDE AT LEAST ONE PACKET OF COOKIES IN YOUR CUPBOARD, IF NOT, YOU FAIL. YOU HAVE TO FIGHT FOR YOUR FUTURE, especially if cookies are involved BUT THAT'S NOT THE POINT. IF YOU DON'T, YOU FAIL. YOU FAIL HORRIBLY. WHAT MAKES YOU FAIL SO BADLY THAT EVEN YOUR GREAT GRANDPARENTS ARE ASHAMED OF YOU?













.... In other news.... CHRISTMAS HOLIDAYS NOW YAY LOL!!!!!!!!!!11111oneone :dummy:

CATCH MY 700,000TH PAGEVIEW

Journal Entry: Mon Dec 6, 2010, 12:13 PM
  • Mood: Wow!


:star: LEAVE A COMMENT IF YOU ARE TAKING PART (otherwise you can't win) :star:


:pointr: Meaning that if 2 people catch it, the first person to have commented would win instead. :meow: Simple no?




:dummy: PRIZE???:- Depending on if I can find my tablet pen (unless you want me to use my mouse instead? :lol:), yes, you will win a picture. (I know, it sucks but I have no money at the moment for any other prizes LOL) SO KEEP AN EYE OUT FOR IT!!! :dummy:








SEX. C:

-